ლევან ჩაჩუა: დაე, ბოლომდე ჩამოიხსნან ნიღბები, ბოლომდე გაშიშვლდნენ და გამოაჩინონ ნამდვილი სახე

ქვეყანაში მიმდინარე მკვეთრი ანტილგბტ და ანტილიბერალური პროცესების კვალდაკვალ(რაცროგორც ჩანსსულ მალე კიდევ უფრო ფართომასშტაბიან წინააღმდეგობაშიგადაიზრდებასოროსის გრანტნაჭამი ლიბერასტების მიერ ატეხილ მოთქმაგოდებასრამდენიმე სასულიერო პირიც შეუერთდა. “მამაოებმა”, რომლებიც აქამდე თავიანთდასავლურნეოლიბერალურ თვალსაზრისს ირიბად გამოხატავდნენამჯერად ნიღაბიჩამოიხსნეს და ყოველგვარი ანტილიბერალური გამოვლინების მოწინააღმდეგეებადწარმოგვიდგნენ.

იმ დღეებში, როცა სააღლუმოდ აცუნდრუკებული ლგბტ-ები რუსთაველზე კოლჰოტიანი კაცების კუნტრუშს აანონსებდნენ, ხოლო მრევლი და ჭეშმარიტი ქრისტიანული სწავლების დამცველი სამღვდელოება, დედაქალაქის მასშტაბით, ანტისოდომისტურ დემონსტრაციებს მართავდა, ანაფორას ამოფარებულმა ერთ-ერთმა მედასავლეთე აფერისტმა, სულგაყიდულმა ფსევდომამაო ლეონ გელოვანმა სოციალურ ქსელში დაწერა: შეპყრობილია ყოველი მღვდელი თუ საერო პირი, რომელიც ძალადობას ზურგს უმაგრებსო და ა.შ. მისი აზრით, მამათმავლობისა და სხვა მსგავსი უზნეობის გაპროტესტება (მით უფრო, რომ აქ საუბარია ამ უზნეობის პროპაგანდის გაპროტესტებაზე) ძალადობაა. კიდევ უფრო შეუვალი და კატეგორიული იყო შეფასებებში ტელეშოუებისა და “ტაბულას” ვარსკვლავი, დეკანოზი პეტრე კვარაცხელია, რომელმაც ქვეყნის მტერი უწოდა ყველას, ვინც ამა თუ იმ ჯგუფზე (ცხადია, მხედველობაში ჰყავდა მამათმავლობის პროპაგანდისტი ე.წ. სექსუალური უმცირესობები) თითქოს ძალადობს. ამას მოჰყვა “ლიბერალი” დეკანოზის, ილია ჭიღლაძის, შეფასება სოციალურ ქსელში. მან “ბნელი გრუზინების” მიმართ კიდევ უფრო მძიმე სიტყვების კორიანტელი დააყენა და ქუჩაში მამათმავლობის პროპაგანდის წინააღმდეგ გამოსულ სამღვდელოებას “ახალი სინედრიონი” უწოდა.

მოკლედ, ლიბერალურმა ისტერიკამ ეკლესიაშიც შეაღწია და იდეოლოგიური აღსასრულის მოახლოებით თავზარდაცემული ანაფორიანი იუდების პირით თუ ხელით განგაშის ზარები დაარისხა.

ვინ არიან დღეს რეალურად ეკლესიის წიაღში მყოფი “ლიბერალები”, რომლებიც სასულიერო პირებად მოიხსენიებიან? ვის ინტერესებს ემსახურებიან ისინი?

საქართველო და მსოფლიოს” ესაუბრება “ქართული იდეის” თავმჯდომარე ლევან ჩაჩუა.

ბატონო ლევანამ დღეებშიროცა საზოგადოებასამღვდელოებასთან ერთადუზნეობისპროპაგანდას აპროტესტებდა და დაძაბულობამ პიკს მიაღწიარამდენიმე სასულიერო პირიწერდარომ ეს არის ძალადობა ქრისტეს სახელითრომელიც ანგრევს და ღუპავს ქვეყანასმაგალითადასეთ შეფასებებს აკეთებდნენ დეკანოზი პეტრე (კვარაცხელია), დეკანოზი ილია(ჭიღლაძე), მამა ლეონი (გელოვანი). განვუმარტოთ საზოგადოებასვინ არიან ეს ადამიანებირა იდეოლოგიას ემსახურებიან და ვინ დგას მათ უკანმრევლი რომ არ დგასგასაგებია

_ ეკლესია არის ცოცხალი ორგანიზმი და მასში მუდმივად მიმდინარეობს პროცესები. აქ მნიშვნელოვანია, ერთმანეთში არ ავურიოთ ეკლესია, როგორც ორგანიზაცია, და ეკლესია, როგორც ორგანიზმი _ ქრისტეს მისტიკური სხეული. ეს სხვადასხვა რამეა, ანუ ეკლესიის ორგანიზმი არის წმინდა, უცვლელი და მოციქულებრივ უცდომელ სწავლებაზე დაფუძნებული.

რაც შეეხება ეკლესიის საორგანიზაციო მხარეს, იქ შეიძლება იყოს პრობლემები. შესაძლოა, გამოჩნდეს ვინმე ეპისკოპოსი ან მღვდელი, რომელიც თავისი აზროვნებითა და მსოფლმხედველობით გარკვეულწილად ეწინააღმდეგება ამ ყველაფერს, მაგრამ ეს ცალკეული შემთხვევებია, რომლებიც რეაგირებას მოითხოვს. როცა ეს კატეგორია არ შეისმენს შეგონებასზღვარს გადავა და საფრთხედ იქცევა ეკლესიისთვისმათ მიმართ ზომები უნდა გატარდესჩვენ გვახსოვს სასულიერო პირებიმათ შორის მაღალი იერარქებიცრომლებიც სისხლიანნაციონალურ მოძრაობას” უჭერდნენ მხარს და “მიშამიშას” გაიძახოდნენახლა ზოგიერთიმათგანი ლგბტუფლებადამცველივით ამეტყველდათუმცა ამით მხოლოდ საკუთარრეპუტაციას აზიანებსეკლესიას მაცხოვარმა აღუთქვარომ “ბჭენი ჯოჯოხეთისანი ვერერეოდიან”!

ეკლესიასშესაძლოავერაფერი დააკლონმაგრამ “ლიბერალური” პროპაგანდის იარაღადნამდვილად იქცნენ.

_ ეს უკვე მათი არჩევანია, თვითონვე გადაწყვიტეს, ემსახურონ ამ პროპაგანდას. რა გაეწყობა, ყოველთვის იყვნენ ეკლესიაში საღი და არაჯანსაღი ძალები. რაც შეეხება შეფასებებს, რომ თურმე მოძალადეა ყველა, ვინც 8 ივლისს რუსთაველზე იდგა და მამათმავლობის პროპაგანდას აპროტესტებდა, ჯერ ერთი, სად დაინახეს ძალადობა? აბსოლუტურად მშვიდობიანი შეკრება იყო; და მეორე _ სოდომიის პროპაგანდის მიუღებლობაა ძალადობა?! იქნებ პირიქითაა და ისინი ძალადობენ ჩვენს შვილებზე, როდესაც ქუჩებში გამოდიან ტრანსპარანტებით: “გაფერადდი, გახდი ჩემნაირი!” კი მაგრამიქნებ არ მინდა ჩემი შვილი მათნაირი იყოსარ მაქვს ამისუფლება?! რატომ გვაძალებენ ეს უცხოური მისიებისაელჩოებიგრანტებს დახარბებულიარასამთავრობოები და მათი თანამოაზრე “პრადვინუტი მღვდლები”, მივიღოთმამათმავლური ბილწი ცხოვრების წესი?! ვინმემ მათ შვილს აიძულამონათლულიყო ანძალით დაეწერა ჯვარი მეუღლესთან?! ან რომ დაუჩემებიათ, ქრისტე სიყვარულს ქადაგებს და არა სიძულვილსო, სად წაიკითხეს, მამათმავლობის ქადაგება ნორმალური და მისაღებიაო?! “სიყვარული სიყვარულია” _ ეს ხომ ლიბერასტების ცნობილი ლოზუნგია და მღვდელმა როგორ უნდა გაიმეოროს ეს სიცრუე?! ბუნებრივია, არანაირი განსხვავება მათ გამონათქვამებსა და იმ ლგბტ აქტივისტების “ქადაგებას” შორის ამ კონკრეტულ საკითხში არ არსებობს. ისინიც და ესენიც ცდილობენ, სოდომური ცხოვრების წესის მიმართ საზოგადოებაში მეტი შემწყნარებლობა-შემგუებლობა დაამკვიდრონ. რა მნიშვნელობა აქვსცისარტყელას ფერებში გამოწყობილიგააკეთებ ასეთ განცხადებებს თუ ანაფორაში გადაცმული?!

ისე, სიმართლე გითხრათ, მე ეს ხალხი არ მიმაჩნია დიდ საფრთხედ, იმიტომ, რომ უკვე გაშიფრულნი არიან და მათ მრევლი არ ჰყავთ. ყველა ხედავს და ხვდება, რა ძალებსაც ემსახურებიან. ასე რომ, რაც მეტს ილაპარაკებენმით უფრო ჩამოიხსნიან ნიღაბს დაგამოაჩენენ ცხვრის ქურქში გახვეული მგლის სახეს

და მაინცროგორ ფიქრობთვერ ხვდებიან ეს ადამიანებირომ მსგავსი განცხადებებითავტორიტეტს კარგავენ?

_ ეს არის ხალხი, რომელსაც არასდროს ჰქონია ავტორიტეტი და ვერც ექნებათ, ამიტომ ამ ადამიანებს ეს არ აწუხებთ.

ისესაინტერესოაროგორ მოხვდნენ ეკლესიაში ასეთი პირები?

_ უმთავრესი თვისება, რომლითაც ისინი გამოირჩევიან, არის ფარისევლობა. მათ შეუძლიათ შენიღბვა, თუმცა, როგორც წესი, მალევე იშიფრებიან, რადგან “არა არს დაფარული, რომელი არა გაცხადდეს”. საერთოდ, ვფიქრობ, უღირსი სასულიერო პირების საქმეები და განცხადებები მათი უპირველესი მამხილებელია.

ზომებს რაც შეეხება, ადრეც ვთქვი და კიდევ გავიმეორებ: ეკლესია უნდა იყოს პრინციპული. აუცილებლად უნდა დადგეს ასეთი ფარისევლების პასუხისმგებლობის საკითხი.

როგორ წარმოგიდგენიათ ეს პასუხისმგებლობა?

_ როგორ და როგორც სჯულის კანონი ადგენს. პირველ შემთხვევაში შეიძლება გააფრთხილო. მათ უკვე ჰქონდათ არაერთი გაფრთხილება, დაუმორჩილებლობის შემთხვევაში კი, უბრალოდ, უნდა მოიკვეთონ. არ შეიძლებასასულიერო პირებად იწოდებოდნენ ადამიანებირომლებიცსაჯაროდ უპირისპირდებიან თავიანთი საპატრიარქოს ოფიციალურ პოზიციასშეურაცხყოფენიერარქებს სოდომიის პროპაგანდის გაპროტესტების გამოცილს სწამებენ მღვდლებსლანძღავენ მრევლსსხვათა შორისთქვენ მიერ ჩამოთვლილი მღვდლები არაერთხელდასჯილანამის გამო ხან ერთ ეპარქიაში გადაბარგდნენხან _ მეორეშიმღვდელი ილიაჭიღლაძე კი საქართველოში ვერსად გაჩერდა და ევროპაში წავიდაეტყობა, “სადაც იყო საუნჯე მისი, იქაც იყო გული მისი” და ბოლოს ფიზიკურადაც იქ აღმოჩნდა… ბარემ გაიხადონ ანაფორა და დახეული, დაძონძილი ჯინსებით შეუერთდნენ იმ მოძრაობას; უფრო თავისუფლებიც იქნებიან და სხვებსაც აღარ დააბრკოლებენ.

რატომ ვერ ხერხდება დღემდე ამ ადამიანების მოშორება ეკლესიის წიაღიდანრა უშლისხელს წმინდა სინოდსხომ არ ფიქრობთრომ ამის მიზეზი გარკვეული პოლიტიკურიგავლენებია?

_ არა, ეს პოლიტიკურ დონეზე გადასაწყვეტი საკითხი არ არის, ეს ეკლესიის საშინაო საკითხებია და შიგნითვე უნდა მოგვარდეს, მაგრამ ჩვენი უწმინდესი ძალიან ლმობიერი, მიმტევებელი და მოსიყვარულე ადამიანია, რითაც მავანი ბოროტად სარგებლობს. ეს “მოსარგებლეები” არიან ჩვეულებრივი კომფორმისტები, მათი სული და გული არის ევროპაში, ამიტომ, რაც მალე იქნება რეაგირება, მით უკეთესი, პირველ რიგში, მათი სულებისთვისაც. საგულისხმოა ისიც, რომ ესმღვდლები აშკარად ცდილობენდაისაჯონრათა “პროგრესისთვის მებრძოლი წამებულების” მანტია მოისხან და ისე გაემგზავრონ დასავლეთშიიმავეს ცდილობდა დეკანოზყოფილიბასილ კობახიძეცთუმცა ბოლოს თვითონვე გაიხადა ანაფორა დაროგორც თავად ამბობდა, “პიერ კარდენის შარვალკოსტუმით” გაემგზავრა ევროპაში.

აქვე მინდა, ვისარგებლო შემთხვევით და მივმართო ჩვენს ქრისტესმიერ ძმებსა და დებს: როდესაც ჩვენი ეკლესიის ეპისკოპოსებიასეულობით სასულიერო პირი ქუჩაშია გამოსულიდა უზნეობას აპროტესტებსყველას გვეკისრება ჩვენი წილი პასუხისმგებლობაარ შეიძლებაშინ დავრჩეთ და შორიდან ვუყუროთ ამ ყველაფერსეს არ არის ერთი და ორი კაცის საქმეესსრულიად საქართველოს ღირსების საკითხიათითოეული ჩვენგანი მოვალეადაიცვასსამშობლოზნეობა და მომავალივინაიდანერთიანობის გარეშეერთსულოვნებისა დაერთმანეთისადმი სოლიდარობის გარეშე ვერც ერთ ამ ფასეულობას ვერ შევინარჩუნებთ.

ესაუბრა ჯაბა ჟვანია

გაზიარება: